Vivo Service Center Klang (Near Me) Terbaru & Terkini

Vivo, salah satu jenama telefon pintar yang terkenal di Malaysia, mengambil langkah ekstra untuk memastikan pengalaman pelanggan yang terbaik dengan menyediakan rangkaian pusat perkhidmatan, dan Vivo Service Center Klang adalah salah satu daripadanya.

Terletak di Klang, pusat perkhidmatan ini merupakan destinasi utama bagi pengguna Vivo di kawasan ini.

Ia tidak hanya memberikan kemudahan akses, tetapi juga menyediakan perkhidmatan yang berkualiti tinggi untuk memenuhi keperluan telefon pintar anda.

Pusat perkhidmatan ini menawarkan pelbagai perkhidmatan termasuk pembaikan telefon pintar yang rosak, penggantian bateri, pemulihan perisian, dan penyelesaian masalah teknikal lain.

Kakitangan yang terlatih dengan baik dan berkelayakan akan membantu anda dengan segera untuk memastikan masalah anda diselesaikan dengan efisien.

Vivo Service Center Klang

vivo service center klang

Vivo, salah satu jenama telefon pintar yang terkenal di Malaysia, menyediakan perkhidmatan pelanggan yang cemerlang melalui pusat servisnya di pelbagai lokasi termasuk di Selangor, Klang.

Pusat servis Vivo ini terletak di No. 38A, Ground Floor, Pelangi Avenue, Jalan Kelicap 42B/KUI, 41050 Klang, Selangor.

Pusat servis ini adalah destinasi utama untuk pemilik telefon pintar Vivo yang memerlukan bantuan teknikal atau perkhidmatan pembaikan.

Mereka yang menghadapi masalah seperti kerosakan skrin, masalah bateri, atau sebarang isu perisian boleh mendapatkan bantuan profesional dari pakar-pakar teknikal yang bertauliah di sini.

LokasiMalaysia, Selangor, Klang, Jln Meru, No.38A,Ground Floor,Pelangi Avenue,Jalan Kelicap 42B/KUI邮政编码: 41050
Nombor Telepon+601110658486
Masa OperasiIsnin = 9.00 PG–6.00 PTG
Selasa = 9.00 PG–6.00 PTG
Rabu = 9.00 PG–6.00 PTG
Khamis = 9.00 PG–6.00 PTG
Jumaat = 9.00 PG–6.00 PTG
Sabtu = 10.00 PG–4.00 PTG
Ahad = Closed

Maps